הסידן +D

            הסידן +D
   Marvalous Calcium






אספקת סידן נאותה נכונה למעשה לכל גיל. נערים ונערות בגיל העשרה זקוקים לכמויות גדולות יותר של סידן לתמיכה בשלד המתפתח והצמיחה לגובה. כל מי שעוסק בספורט זקוק לתוספת סידן, נשים בהריון ובהנקה זקוקות לתוספת סידן וכך גם בגיל הזהב.
מחלת האוסטיאופורוזיס כיום היא בגדר של מגיפה עולמית. כל אישה שנייה לאחר הפסקת המחזור החודשי וכל גבר ששי מעל גיל 65 יחלו במחלה. על אף שפותחו בשנים האחרונות תרופות למחלה זו אין ביכולתן להחזיר את מסת העצם שאבדה. הטיפול הטוב ביותר במחלה היא המניעה!!! מניעה משמעותה אספקת סידן נאותה וויטמין D.
תצורת המוצר מבטיחה ספיגה מלאה מאחר והוא מומס לפני הכנסתו לגוף. תכולת המוצר:
סידן של מרוולס – מינרל בעל חשיבות רבה לתפקודו התקין של כל תא בגוף, הסידן משמש כאבן-בנין לכל עצמות הגוף והשיניים. הכמות היומית המומלצת לצריכת סידן הינה 1000מ"ג ביום. כמות זו לא ניתן לקבל אך ורק מהמזון מאחר ומזוננו דל במינרל זה .
צריכת סידן של מרוולס נמוכה מהכמות היומית המומלצת שלו גורמת לזליגה של הסידן מתוך העצמות אל מחזור הדם, וכתוצאה מכך העצמות נחלשות ונשברות.
תרכובת הסידן במשקה הסידן של חברת מרוולוס היא סידן-ציטראט שהיא בעלת הזמינות הביולוגית הטובה ביותר מבין תרכובות הסידן השונות ומשוללת כל תופעות הלוואי של כל תרכובות הסידן האחרות.
ויטמין D של מרוולס – זהו הויטמין האחראי לספיגתו התקינה של הסידן במערכת העיכול ומשתתף בתהליכי בנית העצמות. לויטמין D של מרוולס חשיבות רבה גם במניעה ובטיפול במחלות רבות כגון מחלות לב,סכרת,מחלות נוירולוגיות,מחלות אוטואימוניות , סרטן ונוספות.
ויטמין C – ויטמין זה נמצא שמלבד פעילותו הידועה מזה שנים הוא גם חשוב מאד כמסייע לתהליך ספיגת הסידן במערכת העיכול ומשלים את פעולת ויטמין D של מרוולס להשגת ספיגה מיטבית של הסידן.
מגנזיום – מינרל שגם הוא בדומה לסידן חיוני לתפקוד התקין של כל תא בגוף, המגנזיום מהווה אבן-בנין לעצמות הגוף. היחס הנדרש בין הסידן למגנזיום הוא כ פי 2 סידן ביחס למגנזיום, וכך זה במשקה הסידן של מרוולוס.


מוצר הסידן – המלצות לצריכת המוצר
למעשה כל אחד מעל גיל 12 טוב יעשה אם ישתה מידי יום את משקה הסידן של מרוולוס.
מומלץ בין משקה אחד ביום לשלושה משקאות, תלוי בגיל ובמצב הפיסיולוגי. עדיף לצרוך לאחר ארוחת הערב מאחר ועיקר איבוד מסת העצם קורית בלילה.
הייחודיות של האבקה מאפשרת גם לילדים או למי שאינו מעוניין/יכול לצרוך קפסולות ליהנות ממנו. ממיסים את האבקה במים חמים או קרים ושותים את המיץ אחרי האוכל

מולטי ויטמין

מחקרים עדכניים מצביעים בבירור על כך שמרבית האנשים אינם מקבלים מהתזונה אפילו את המינון המינימלי של ויטמינים ומינרלים. רכיבי תזונה אלה נחוצים לשמירה על הבריאות וחסר בהם עלול לגרום לתחושת עייפות ולהחליש את מערכת החיסון. מצב אשר יקשה על התמודדות עם מחלות שונות ויאיץ את תהליך ההזדקנות.

לתזונה איכותית ומגוונת, העשירה בפירות וירקות טריים, חשיבות רבה לשמירה על פעילות בריאה של מערכות הגוף השונות. אך אין זה מספיק. תוספי תזונה מסוג מולטי-ויטמין נועדו לפתור את בעיית החסר ברכיבי תזונה ואת התופעות הבאות בעקבותיו.



מולטי ויטמין היעיל היותר - 24/7























מולטי ויטמין – Marvalous 24/7 טעם: הדרים צבע מאכל: טבעי, בטא קרוטן ואבקת סלק כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים ערך קלורי: דל קלוריות (דיאט)


רכיבים פעילים:
1. תערובת ויטמינים המהווים מינון של 50% מהקצובה היומית המומלצת. Marvalous 24\7 הינו מוצר רוחבי הנותן מענה לתצרוכת היומית המומלצת של הויטמינים. המוצר מכיל את כל שורת ויטמין ה- B מ B1 ועד B12.
2. מכיל קו-אנזים קיו 10 (Q10) המתפקד בגוף כנוגד חמצון מהיעילים ביותר. לא קיימות המלצות רשמיות לצריכה היומית המומלצת של נוגד חמצון זה, אולם ההמלצות הבלתי רשמיות מדברות על 30 מ"ג ביום לאדם בריא. המוצר מכיל 10 מ"ג של קו-אנזים Q10 ובכך עוזר להגיע לרמת הצריכה היומית הרצויה.
3. מיצוי של צמח האסאיי- (ACAI), מסייע במניעת תהליכים דלקתיים. מקור הצמח הוא מהאמזונס והוא מוגדר כ- SUPER FRUIT, מפני שכמות נוגדי החמצון וויטמין C שהוא מכיל הינם ברמה גבוהה מאוד. מיצוי צמח האסאיי במוצר הוא ברמה של פי 5 מהריכוז שבפרי טרי, (כלומר אבקה ללא מים).
4. אומגה 3 מצמח המרווה- בעל פעילות אנטי דלקתית וסינרגיה עם הויטמינים מסיסי השמן.


חשוב לדעת:
תהליכים דלקתיים בגוף ומחלות שונות נגרמים כתוצאה מהיווצרותם של רדיקילים חופשיים. רדיקל חופשי הינו אטום של חמצן אשר איבד אלקטרון מקליפתו החיצונית. רדיקל זה שואף להחזיר לקליפתו את האלקטרון החסר,ובדרך כלל מוצא אותו בחומצות השומניות הבונות את ממברנות התאים ,שכידוע הן בעלות תכונה של חדירות למחצה. כאשר ניטלים אלקטרונים מהחומצות השומניות שבממברנות התאים,החדירות הסלקטיבית נפגמת,ומולקולות שונות,שלא היו אמורות לחדור לתאים,חודרות ותפקיד התא נפגם. במצבים כאלה עשויות להתחולל דלקות ומחלות שונות. תפקיד נוגד החמצון כמו ה- Q10 הוא למסור את האלקטרון החסר לרדיקל החופשי ולנטרל את פעולתו המזיקה.
המלצות לשימוש:
1-2 מנות ליום לאחר האוכל.