מולטי ויטמין

מחקרים עדכניים מצביעים בבירור על כך שמרבית האנשים אינם מקבלים מהתזונה אפילו את המינון המינימלי של ויטמינים ומינרלים. רכיבי תזונה אלה נחוצים לשמירה על הבריאות וחסר בהם עלול לגרום לתחושת עייפות ולהחליש את מערכת החיסון. מצב אשר יקשה על התמודדות עם מחלות שונות ויאיץ את תהליך ההזדקנות.

לתזונה איכותית ומגוונת, העשירה בפירות וירקות טריים, חשיבות רבה לשמירה על פעילות בריאה של מערכות הגוף השונות. אך אין זה מספיק. תוספי תזונה מסוג מולטי-ויטמין נועדו לפתור את בעיית החסר ברכיבי תזונה ואת התופעות הבאות בעקבותיו.



מולטי ויטמין היעיל היותר - 24/7























מולטי ויטמין – Marvalous 24/7 טעם: הדרים צבע מאכל: טבעי, בטא קרוטן ואבקת סלק כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים ערך קלורי: דל קלוריות (דיאט)


רכיבים פעילים:
1. תערובת ויטמינים המהווים מינון של 50% מהקצובה היומית המומלצת. Marvalous 24\7 הינו מוצר רוחבי הנותן מענה לתצרוכת היומית המומלצת של הויטמינים. המוצר מכיל את כל שורת ויטמין ה- B מ B1 ועד B12.
2. מכיל קו-אנזים קיו 10 (Q10) המתפקד בגוף כנוגד חמצון מהיעילים ביותר. לא קיימות המלצות רשמיות לצריכה היומית המומלצת של נוגד חמצון זה, אולם ההמלצות הבלתי רשמיות מדברות על 30 מ"ג ביום לאדם בריא. המוצר מכיל 10 מ"ג של קו-אנזים Q10 ובכך עוזר להגיע לרמת הצריכה היומית הרצויה.
3. מיצוי של צמח האסאיי- (ACAI), מסייע במניעת תהליכים דלקתיים. מקור הצמח הוא מהאמזונס והוא מוגדר כ- SUPER FRUIT, מפני שכמות נוגדי החמצון וויטמין C שהוא מכיל הינם ברמה גבוהה מאוד. מיצוי צמח האסאיי במוצר הוא ברמה של פי 5 מהריכוז שבפרי טרי, (כלומר אבקה ללא מים).
4. אומגה 3 מצמח המרווה- בעל פעילות אנטי דלקתית וסינרגיה עם הויטמינים מסיסי השמן.


חשוב לדעת:
תהליכים דלקתיים בגוף ומחלות שונות נגרמים כתוצאה מהיווצרותם של רדיקילים חופשיים. רדיקל חופשי הינו אטום של חמצן אשר איבד אלקטרון מקליפתו החיצונית. רדיקל זה שואף להחזיר לקליפתו את האלקטרון החסר,ובדרך כלל מוצא אותו בחומצות השומניות הבונות את ממברנות התאים ,שכידוע הן בעלות תכונה של חדירות למחצה. כאשר ניטלים אלקטרונים מהחומצות השומניות שבממברנות התאים,החדירות הסלקטיבית נפגמת,ומולקולות שונות,שלא היו אמורות לחדור לתאים,חודרות ותפקיד התא נפגם. במצבים כאלה עשויות להתחולל דלקות ומחלות שונות. תפקיד נוגד החמצון כמו ה- Q10 הוא למסור את האלקטרון החסר לרדיקל החופשי ולנטרל את פעולתו המזיקה.
המלצות לשימוש:
1-2 מנות ליום לאחר האוכל.