אנרגיה – Marvalous Winner



אנרגיה – Marvalous Winner
טעם: קרמל.צבע מאכל: טבעי, קרמל.כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים.ערך קלורי: דל קלוריות (דיאט)


גוארנה (Guarana) הוא שיח הגדל ביערות האמזונאס ולפירותיו דמויי התות, כוח ממריץ. מיצוי של צמח הגוארנה שהוא צמח ברזילאי, מכיל קפאין ממקור טבעי. מעבר להשפעה קצרת הטווח האנרגטית, יש לו השפעה ארוכה יותר עקב הקפאין הטבעי שבו. הגוארנה משמש את הברזילאים בתקופת הקרנבל לשמירה על ערנות.זהו למעשה משקה אנרגיה בתוספת של גוארנה. ההשפעה האנרגטית על המשתמש הינה אינדיבידואלית ותלויה ברגישותו לקפאין.




חומרים פעילים:
1. מיצוי צמח הגוארנה
2. טאורין- חומצת אמינו המשפרת תהליכים מחשבתיים ועוזרת לערנות.
3. אינוסיטול- נוצר בגוף מגלוקוזה.חיוני לאיזון משטר האינסולין והיכולת האנרגטית של הגוף.מרכיב חיוני במעבר מסרים עצביים במוח.
4. קפאין- חומר מסיס שומן,בעל משקל מולקולארי נמוך,הנספג מהר ומתפזר בכל רקמות הגוף.הקפאין מובל בדם כשהוא קשור לשומן או לחלבון,רמתו בדם עולה בטווח של 30 – 120 דקות מנטילתו, ותוך 45- 60 דקות תגיע לרמת שיא. לקפאין השפעה על רקמות רבות בגוף: מערכת העצבים המרכזית, מערכת הלב וכלי הדם ומערכת השרירים.מבחינה מטבולית הוכח שקפאין מעורר ומגביר את יכולת המחשבה והערנות המנטאלית. הוא מסוגל להגביר חמצון של חומצות שומן וטריגליצרידים בשריר,ובכך להקטין את השימוש במאגר הגליקוגן,ולהעלות את משך הזמן עד ההגעה לתשישות במאמץ גופני ממושך.
5. ויטמינים מקבוצת B - B12,B6,B5,B2,B1


המלצות לשימוש:
יש לצרוך על פי הצורך מבחינת עייפות, חוסר ערנות וריכוז,לפני מאמץ פיזי כלשהו,כולל פעילות ספורטיבית.
לא מומלץ לרגישים לקפאין,לבעלי לחץ דם גבוה, לנשים בהריון ומיניקות, לילדים עד גיל 12, ולסובלים מהפרעות קצב לב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה