בקרת משקל



























משקל יתר והשמנה היא מגיפה בינלאומית ממנה סובלים בעולם המערבי. מעבר לנזק היומיומי בתפקוד קיים קשר חד משמעי למחלות לב, יתר לחץ דם, סכרת המבוגרים ומחלות אחרות.


Marvalous Attract אינו מוצר דיאטה, אלא מיועד לסייע בשמירה על משקל תקין.המוצר נועד להורדת התיאבון, שריפת שומנים ויצירת תחושת שובע.הטיפול בהפחתת התיאבון ושריפת השומנים נעשה באמצעות חומרים פעילים המוגנים בפטנט.




חומרים פעילים
1. סופר ציטרימקס – Super Citrimax, מיצוי צמח ה- Garcinia Cambogia, צמח שמקורו בהודו. צריכתו היומיומית בריכוזים נמוכים הוכחה במחקרים מדעיים שנערכו ע"י אוניברסיטת מסטריכט בהולנד ובאוניברסיטת ג'ורג'טאון - ארה"ב, הוכח כי הוא שומר על משקל תקין, ועוזר בדיכוי התיאבון ובשריפת שומנים.
2. טיויגו ((Teavigo – רכיב פעיל מוגן בפטנט הממוצא מתה ירוק.החומר הפעיל נקרא EGCG,ויש הוכחות במחקרים רבים הוכח כי הוא מסייע בדיכוי תיאבון ובהפחתת תחושת הרעב.
3. סיבים תזונתיים, מסיסים ושאינם מסיסים – הסיבים הנמסים מסוג אינולין ואוליגופרוקטוז מגבירים את חושת השובע, בעוד הסיבים שאינם מסיסים, (גאם אקאציה) מגדילים את נפח המעי וע"י כך דוחים את הרצון לאכילה חוזרת. שני סוגי הסיבים הנם סיבים פרה- ביוטיים שבנוסף להשפעה על תחושת השובע, מסייעים ביצירת פלורת חיידקים חיובית במעי! המוצר הינו דל קלוריות,כך שבשתיית מנה אחת או שתיים ביום של Marvalous Attract ימצא המשתמש עזר רב בשמירה על משקל תקין.


המלצות לשימוש:
2-1 מנות ליום. מומלץ מנה אחת כשעה לפני ארוחת צהרים ומנה נוספת כשעה לפני ארוחת ערב.
מומלץ להרבות בשתיית מים כאשר נוטלים תוסף זה. לא מומלץ לנשים בהריון ומניקות.
בקרת משקל – Marvalous Attract
טעם: הדרים.
צבע מאכל: טבעי, בטא קרוטן ואבקת סלק.
כשרות: בד"צ העדה החרדית ירושלים.
ערך קלורי: דל קלוריות (דיאט)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה